계약 및 결제

Contracts and Payments

#계약 #문의 상품 계약 관련하여 문의는 어떻게 하나요? How can I inquire about the service contract?

1) 홈페이지를 통해서 문의하기

가격 안내 화면에서 각 상품별 [문의하기] 버튼이나 서비스 문의 페이지를 통해서 문의 내용을 작성해 주시면 담당자가 24시간 내로 연락드립니다.

서비스 문의

2) 직접 문의하기

와이즈앱・리테일 이메일 또는 전화번호를 통해서 연락주시면 담당자가 안내해드립니다.


1) Contact us on the website

On the Pricing plan, fill out the inquiry through the Inquiry button for each service or the Contact, and the person in charge will contact you within 24 hours.

Contact

2) Direct Contact

If you contact us through email the person in charge will guide you.

#계정 계정은 어떻게 제공되나요? How is the account provided?

계약기간 중 상품마다 이용할 수 있는 기본 계정 5개가 제공됩니다. 추가적인 계정 수에 따라 금액이 추가됩니다.


Five accounts are provided for each product during the contract period. Amounts will be added according to the number of additional accounts.

#결제 연간 결제만 가능한가요? Is it only possible to pay annually?

연간 결제만 제공합니다. 공개된 무료 데이터, 서비스 소개서 또는 시연을 통해 미리 콘텐츠 수준을 확인할 수 있습니다.


We only offer annual payments; sample data, service introductions, and demonstrations allow you to check your content level in advance.

#결제 결제 방법은 어떻게 되나요? What are the payment methods?

회사와 사용자가 이용하실 상품과 기간을 확인한 후 계약을 체결한 후 이용 가능합니다. 이용료는 계좌이체 방식으로 납부하며 세금계산서 발행이 가능합니다.


Available once a contract has been signed. The usage fee is paid by account transfer and tax invoice can be issued.

Last updated

Was this helpful?